Termeni și condiții :
Vizitarea acestui magazin virtual implică acceptarea termenilor și condițiilor prezentate mai jos, de aceea se recomandă citirea cu atenție.
www.i-sleep.ro își asumă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare în prealabil.
Definitii:
Acest magazin virtual este întreținut și administrat de MATRAX SRL denumit în continuare generic Furnizor. Persoana fizică sau juridică care comandă și achiziționează produse prin intermediul site-ului www.i-sleep.ro, va fi numită în continuare Client. Adresa web www.i-sleep.ro este proprietatea MATRAX SRL. Fotografiile digitale, textele, datele tehnice, prețurile și celelalte informații care se găsesc pe site-ul www.i-sleep.ro vor fi denumite în continuare conținut.
Declinare de răspundere
Prețurile produselor adăugate pe site-ul www.i-sleep.ro pot fi operate sau pot suferi modificări generate de motive tehnice. Ne rezervăm dreptul de a modifica, actualiza sau înlocui orice informație despre produs în orice moment. Matrax Distributors nu este responsabil pentru eventualele probleme tehnice apărute, ce pot aduce modificări în legătură cu prețurile produselor și totodată comenzile efectuate în urma unor erori tehnice cu prețuri incorecte nu se vor livra. Menționăm ca, din când în când, (din motive tehnice) putem întrerupe serviciul website pe o perioadă de timp nedeterminată sau putem anula serviciul website în orice moment, fără notificare. Utilizarea continuă sau accesul la această pagină după afișarea oricăror schimbări constituie acceptarea acestora.
Comanda poate fi anulată de către Vânzător, în acest caz Matrax Distributor, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului și fără nici o obligație ulterioară a unei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în cazul în care produsul nu îndeplinește detaliile de livrare, au apărut erori la prețurile sau descrierea produselor, plata nu a fost finalizată în cazul plății cu cardul sau transfer bancar, datele furnizate de către Cumpărator sunt incorecte sau incomplete, Cumpărătorul nu are vârsta legală sau Cumpărătorul nu și-a îndeplinit în trecut obligațiile față de Vânzător. În cazul în care Cumpărătorul a efectuat plata în avans, banii îi vor fi returnați integral în cazul anulării comenzii.
Drepturi de autor:
Întregul conținut al site-ului este proprietatea MATRAX SRL, și este aparat de legile în vigoare pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul MATRAX SRL, a oricăror elemente enumerate mai sus, se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare (administrativ, civil sau penal). Astfel, sunt interzise în mod expres: accesarea site-ului www.i-sleep.ro în scopul copierii conținutului de către dispozitive sau programe automate, sau copierea manuală a conținutului. Fotografiile și datele pot fi folosite numai cu acordul scris al MATRAX SRL.
Garanțiile produselor :
Toate saltelele comercializate pe situl www.i-sleep.ro beneficiază de garanție.
Producătorii garantează remedierea tuturor eventualelor defecte ale produselor aflate în garanție. În cazul apariției unei defecțiuni, în perioada de garanție, Clientul va transmite produsul spre reparare/înlocuire către Vânzător, prevederile OUG nr.140/2021 si ale OG nr.21/1992.
Costurile de transport sunt suportate de către vânzător (MATRAX SRL). Clientul este responsabil pentru ambalarea produsului și pentru pregătirea acestuia pentru transport.
Termenul de remediere a defectelor, sau de inlocuire a produselor (aflate în perioada de garanție) este de maximum 15 zile calendaristice, calculate din ziua primirii reclamației.
Reclamația se va transmite în scris prin e-mail la office@matrax.ro
Dreptul de retragere
1. “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, cu suportarea costurilor directe legate de returnarea produselor” - O.U.G. 34/2014 actualizata.
Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, sau:
(i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;
(ii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;
Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.
Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.
2. Conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat: ,,Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
k) contractele incheiate in cadrul unei licitatii;".
Produse destinate ingrijirii si igienei personale pentru protectia sanatatii consumatorilor nu pot fi returnate daca au fost desigilate. Produsele desigilate devin nevandabile chiar daca raman functionale si din motive de protectie a sanatatii sau igiena nu pot fi revandute ca si produse resigilate. Nu este sigur sanitar sau etic sa comercializam un produs de ingrijire personala folosit. In cazul acceptarii ca si culanta comerciala a returului valoarea lor va fi diminuata corespunzator posibilitatii de reutilizare partiala in temeiul unei constatari justificate.
3. Omisiunea informatiilor privind dreptul de retragere
(1) In cazul in care profesionistul nu a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere conform art. 6 alin. (1) lit. h), perioada de retragere expira la 12 luni de la sfarsitul perioadei initiale de retragere de 14 zile.
(2) In cazul in care profesionistul a transmis consumatorului informatiile prevazute la alin. (1) din prezentul articol in termen de 12 luni de la data mentionata la art. 9 alin. (2), perioada de retragere expira in 14 zile de la data la care consumatorul primeste informatiile respective.
4. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract.
In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in actul normativ
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil
c) de a completa si de a transmite in format electronic, pe site-ul profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip.
In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.
Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.
Profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist. ,,Consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioade de 14 zile.”
Matrax se ofera pentru bune relatii comerciale sa indeplineasca formalitatile legate de trimitere a curierului in cazul in care se accepta de consumator, prin email, curierul indicat de societatea noastra. Consumatorul este responsabil sa trimita produsul returnat la adresa vanzatorului care este indicata in documentele de achizitie si pe formularul de retragere mai jos atasat, sa se asigure si sa achite costul transportului care va fi retinut din suma totala rambursata.
Returul va fi primit in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ati comunicat vanzatorului decizia de retragere din contract, acesta fiind termenul legal acceptat - ,,Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii.”
Dupa primirea produsului se transmite catre consumator o notificare scrisa (pe e-mail) prin care se confirma receptionarea coletului, iar produsul se preda catre service pentru verificarea integritatii doar daca s-au respectat termenele legale mai sus mentionate, in caz contrar se instiinteaza clientul prin email pentru inapoierea produsului pe cheltuiala acestuia. Dupa verificarea integritatii produsului in service, se intocmeste daca este cazul de catre un specialist documentatia privind diminuarea valorii produsului (,,Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor”) si se va restitui contravaloarea acestuia (daca va fi cazul diminuata corespunzator).
5. Profesionistul ramburseaza contravaloarea produsului folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii. In cazul tranzactiilor online cu cardul (conform reglementarilor MasterCard si Visa) sumele trebuie returnate in cardul initial de unde s-au primit banii.
6. Pentru detalii suplimentare privind returnarea produselor comercializate ne puteti contacta telefonic sau notifica prin email, conform adresei de corespondenta a vanzatorului inscrisa in documentele de achizitie sau afisata pe site-ul de comercializare al produsului.
Pentru a vizualiza documentul de lege complet vizitati site-ul ANPC la adresa: https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Achiziționarea produselor isleep prin TBIPay:
Conditiile minime generale pt creditarea clientilor:
- suma finantata 80.000 ron / 16.000 euro (intre 6 si 60 rate) ;
- vechime minim 3 luni la actualul loc de munca ;
- venit minim 1250 lei ;
- varsta de finantare 18 - 75 ani (la terminarea creditului) ;
- acceptam venituri din : diurne, chirii, indemnizatie copil, pfa, interprindere individuala, M.A.I, M.A.P.N, venituri din strainatate (in acest caz se aplica regulile mentionate mai sus) ;
- acceptam codebitor daca clientul nu se incadreaza singur (codebitor nu e obligatoriu sa fie din familie)
Pentru a solicita plata în rate prin TBIPay:
- Găsiți salteaua pe care doriți să o cumpărați
- Faceți clic pe butonul TBIPay
- Utilizați simulatorul de rate pentru a găsi planul care vi se potrivește cel mai bine
- Adăugați salteaua în coș și alegeți plătiți prin TBI la finalizare în coșul de cumpărături
- Finalizați procesul de plată și veți primi un mesaj text de la TBI pentru a urmări progresul cererii dumneavoastră
- Odată aprobată cererea de creditare, salteaua va fi livrată către dumneavoastră
Returul Produselor:
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000. Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorul (la adresa de email office@matrax.ro ) că renunță la cumpărarea produsului fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Renunțarea la cumparare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (ambalajul original NU trebuie să fie deschis sau deteriorat, toate accesoriile prezente, etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 5 zile lucrătoare de la retur. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comandă specială. Comanda specială este definită ca fiind acele produse comandate de cumpărător și care nu se află în stocul uzual al vânzătorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Această clauză se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. În cazul în care produsul livrat nu corespunde specificațiilor din comandă, acesta se poate returna fără niciun cost suplimentar din partea cumpărătorului, după ce în prealabil a fost trimisă o notificare în scris din partea acestuia în care se va specifica lipsa de conformitate a produsului în maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail la adresa: office@matrax.ro în care se menționează toate aceste informații, în mod obligatoriu: nume și prenume, data și numărul comenzii, data și numărul facturii, produsul/produsele și motivul returului.
Vă rugăm ca toate cererile de retur să fie făcute în formă scrisă la adresa de e-mail: office@matrax.ro pentru o soluționare rapidă!
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul ca ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Expediați produsele sau le puteți aduce direct la adresa noastră din Bld. Decebal 4, Bl, S11, Parter, Sector 3,București, România, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Nu ne facem răspunzători de organizarea returului, nu ne asumăm răspunderea pentru transportul și manipularea produselor efectuate de către client sau terți și avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezintă deteriorări cauzate de către transportul și manipularea necorespunzătoare efectuate de către Client sau terți .
În cazul în care produsele pentru care se solicită retur prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către Client, MATRAX SRL are dreptul de a decide refuzul returului.
IMPORTANT: Toate retururile care ajung la MATRAX SRL prin intermediul firmelor de curierat trebuie să ofere posibilitatea verificării coletului înainte de recepție, pentru a constata dacă returul este complet, adică dacă conține salteaua, husa și eventualele cadouri și dacă sunt în stare bună .
MATRAX SRL onorează și livrează comenzi doar în România!
Prelucrarea datelor cu caracter personal de către MATRAX SRL:
Cine suntem noi , cum puteți să ne contactați ?
iSleep este marcă înregistrată a MATRAX SRL, persoană juridică română, având sediul social în Bld. Decebal 4, Bl,S11,Parter, Sector 3,București, România. În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Ne puteți contacta la adresa de e-mail office@matrax.ro, prin poștă sau curier la adresa Bld. Decebal 4, Bl,S11,Parter, Sector 3, București, România
Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm ?
Colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți.
De exemplu, când inregistrati o comanda la noi pe site colectăm date precum: adresa de e-mail, numele și prenumele , adresa de facturare, adresa de livrare, număr de telefon .
Nu colectăm date personale sensibile cum ar fi CNP-ul dvs!
În ce scopuri colectăm și prelucrăm datele personale?
1.Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora.
2. Soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate.
3. Returnarea produselor conform prevederilor legale.
4. Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale.
Prelucrarea datelor dumneavoastră. pentru aceste scopuri este necesară pentru încheierea și executarea unui contract între MATRAX SRL și Client. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale este prevăzut în art 6 din GDPR .
De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația fiscală și contabilă.
MATRAX SRL, nu folosește datele dumneavoastră în alte scopuri decât cele enumerate mai sus.
În ce țări transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal ?
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe teritoriul României.
Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal ?
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.
Site-ul i-sleep.ro foloseste un certificat de securitate SSL .
Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
E-mail:anspdcp@dataprotection.ro